מבוא
מועדון הלקוחות "worker club" (להלן: "המועדון") של חברת וורקר בע"מ (להלן: "וורקר" או "החברה") הנו מועדון לקוחות שהוקם במטרה להעניק ללקוחות חברי המועדון עדכונים, מידע והטבות ייחודיות, ברכישת המוצרים המשווקים ע"י החברה, בכפוף להוראות תקנון זה.
כללי
חוק התקשורת – חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982
"חנויות רשת וורקר" או "חנויות וורקר" או "חנויות הרשת" – כלל חנויות וורקר ברחבי הארץ, למעט חנות ב"ש וחנויות נוספות שיוחרגו מעת לעת, לפי שיקול דעתה של וורקר, בהודעה בכתב לחברי המועדון,בהן, בין אם הדבר צוין במפורש בתקנון זה ובין אם לאו.
"בקשת ההרשמה" או "בקשת הצטרפות" – הנו טופס מקוון להרשמה למועדון, בנוסח שיעודכן מעת לעת על ידי המועדון.
הצטרפות וחברות במועדון
מסירת פרטים והסכמה לקבלת דברי פרסומת
צבירה ומימוש "נקודות" וורקר
"נקודות זכות" משמען הנקודות שיעמדו לזכות חבר מועדון בגין רכישה מזכה, כמפורט בפרק זה להלן.
"מפתח מימוש" – במימוש ההטבות, כל נקודת זכות תהיה שווה שקל חדש אחד, בלבד.
"שנת צבירה" משמעה תקופה של 12 חודשים קלאנדריים רצופים, המתחילה במועד הקובע.
"המועד הקובע" – מועד הרכישה המזכה האחרונה של חבר המועדון ובלבד שהרכישה לא בוטלה/ הוחזרה/ זוכתה.
לדוגמה, חבר מועדון, שרכישתו האחרונה הייתה ב 3.12.2020 נקודות הזכות שנצברו על ידו, תמחקנה ב 2.12.2021
החזרת פריטים כאמור תהיה בהתאם ובכפוף למדיניות החזרת המוצרים, שתהיה נהוגה בוורקר בעת החזרת הפריטים.
הטבות נוספות; הוראות כלליות בעניין הטבות שתינתנה לחברי מועדון
שונות
וורקר בע"מ
לקבלת הצעת מחיר מהירה
*מטרת הפנייה בחרשירות לקוחותהצעת מחיר
*שם
*מייל*
*טלפון
כמות עובדים
שלח
מאשר/ת קבלת חומר שיווקי