משלוח חינם ברכישה מעל 299 ₪

מבוא

מועדון הלקוחות  "worker club" (להלן: "המועדון") של חברת וורקר בע"מ (להלן: "וורקר" או "החברה") הנו מועדון לקוחות שהוקם במטרה להעניק ללקוחות חברי המועדון עדכונים, מידע והטבות ייחודיות, ברכישת המוצרים המשווקים ע"י החברה, בכפוף להוראות תקנון זה.

כללי 

  1. תקנון זה מסדיר את הכללים על פיהם ינוהל המועדון .
  2. בכל מקום בתקנון זה, אלא אם נכתב אחרת במפורש, למונחים הבאים, תהיה המשמעות הרשומה לצידם:
  1. " חבר מועדון" הנו מי שביקש להצטרף כחבר במועדון, באמצעות הגשת בקשה מקוונת להצטרפות למועדון וקיבל מוורקר לטלפון הנייד שלו אישור על השלמת רישומו כחבר מועדון, עומד בתנאים המפורטים בסעיף 7 להלן וכל עוד חברותו במועדון לא בוטלה על ידו או ע"י וורקר.

חוק התקשורת  – חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982

"חנויות רשת וורקר" או "חנויות וורקר" או "חנויות הרשת" – כלל חנויות וורקר ברחבי הארץ, למעט חנות ב"ש וחנויות נוספות שיוחרגו מעת לעת, לפי שיקול דעתה של וורקר, בהודעה בכתב לחברי המועדון,בהן, בין אם הדבר צוין במפורש בתקנון זה ובין אם לאו.

"בקשת ההרשמה" או "בקשת  הצטרפות" – הנו טופס מקוון להרשמה למועדון, בנוסח שיעודכן מעת לעת על ידי המועדון.

  1. וורקר שומרת לעצמה את הזכות לבטל ו/או לשנות את תנאי ו/או מסלול החברות במועדון ו/או ההצטרפות אליו, לרבות את המוצרים ו/או השירותים שיוצעו ללקוחות המועדון ו/או לחלקם (ולרבות ביטול פעילות המועדון), על פי שיקול דעתה הבלעדי, ובכפוף לדינים קוגנטיים שעניינם שינוי תנאי מועדון לקוחות.
  2. מבלי לגרוע מכל האמור בתקנון זה, וורקר רשאית לשנות, מעת לעת, את הוראות התקנון, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת, בכפוף לדינים קוגנטיים שעניינם שינוי תנאי מועדון לקוחות. החל ממועד שינוי התקנון, יחייב הנוסח החדש גם את חברי המועדון שהצטרפו למועדון לפני שינוי התקנון. נוסחו המחייב של התקנון יהא זה המצוי במשרדי וורקר ובאתר הסחר, והוא בלבד.
  3. במקרה של סתירה ו/או אי התאמה כל שהיא בין הוראות התקנון (לרבות תיקונים שייעשו בו או תקנון אחר ששונה כאמור לעיל) לבין פרסום כלשהו, תגברנה הוראות התקנון העדכני ביותר שפורסם.


הצטרפות וחברות במועדון 

  1. ההרשמה למועדון מיועדת לכל אדם פרטי (ולא תאגיד, בית עסק, מוסד וכו') מעל גיל 18, למרות האמור ולמרות כל הוראה שעלולה להתפרש אחרת בתקנון זה, לקוחות מוסדיים, לקוחות אספקות טכניות, מי שעובד א פועל בשמם או מטעמם ועובדי וורקר, לא יהיו רשאים להצטרף למועדון והמונח "חבר מועדון" אינו כולל אנשים כאמור.
  2. בהגשת הבקשה להצטרפותו למועדון, חבר המועדון מקבל על עצמו את הוראות תקנון זה ללא סייג, לרבות השינויים שיחולו בו מעת לעת. לחבר מועדון לא תהיה כל דרישה ו/או תביעה בקשר עם התקנון ו/או שינויו.
  3. וורקר תהא רשאית לסרב לאשר את רישומו של לקוח כחבר במועדון מכל סיבה שהיא ועל פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי שתהא מחויבת לנמק את סירובה וזאת בהודעה מראש.
  4. ההצטרפות למועדון תיעשה על ידי פנייה לוורקר, באחת מחנויות וורקר ו/או באתר הסחר של החברה בכתובת https://www.worker.co.il/. הלקוח ימלא את פרטיו האישיים בטופס ההצטרפות המקוון באתר הסחר של החברה או בלינק (קישור) שיימסר לו ע"י נציגי החברה בחנויות הרשת, על פי ההנחיות שבאותו טופס, כפי שיונפק על ידי וורקר מעת לעת.
  5. וורקר שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי ההצטרפות ו/או לבטלם, וכן להחליט על גביית תשלום שנתי לחידוש חברות במועדון ו/או לשנותו ו/או לבטלו, בכל עת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי
  6. בכפוף לעמידת המבקש להרשם כחבר מועדון, בתנאים הקבועים בסעיף 7 לעיל, החברות במועדון תיכנס לתוקפה במועד  הגשת קבלת הודעה מוורקר עם מספר חבר המועדון ותהא בתוקף כל עוד לא בוטלה על ידי וורקר או על ידי חבר המועדון.
  7. יובהר כי האחריות בקשר עם מילוי פרטי חבר המועדון בבקשת ההצטרפות מוטלת על חבר המועדון בלבד; והוא מוותר על כל טענה כלפי וורקר ו/או מי מטעמה בקשר להטבות שנמנעו ממנו, בין היתר, בשל פרטים שגויים שמילא בטופס ההצטרפות.
  8. חבר מועדון אחראי לעדכן את וורקר בכל שינוי שיחול באיזה מפרטיו האישיים המפורטים בטופס ההרשמה, ובכלל זה במספר הטלפון הנייד שלו וכתובת הדואר האלקטרונית שלו, בין היתר על מנת לאפשר את המשך הקשר הרציף בין המועדון לבין חבר המועדון. מנהלת המועדון לא תהיה אחראית לאי-קבלת הטבה, דיוור, עדכון או הודעה בקשר עם המועדון בשל אי-עדכון פרטי החבר כאמור. חשוב לציין, כי ההזדהות כחבר מועדון לצורך מימוש ההטבות נעשית באמצעות מספר הטלפון הנייד שנמסר ע"י חבר המועדון בבקשת הרישום.
  9. חברות המועדון הינה אישית ואינה ניתנת להעברה (ההטבות ו/או נקודות הזכות ו/או המתנות הנובעות מהחברות במועדון). וורקר תהיה רשאית לבטל את חברותו של חבר מועדון ולהפקיע ממנו כל זכות הנובעת מחברותו במועדון, לרבות זכויות והטבות שנצברו, ככל שנצברו, לפני מועד הביטול, במידה וייעשה שימוש בחברות המועדון שלא כדין או בניגוד לתקנון זה. בוטלה חברות כאמור.

 

מסירת פרטים והסכמה לקבלת דברי פרסומת

  1. בעצם הגשת הבקשה להצטרף למועדון ומסירת פרטיו האישיים לוורקר בבקשת ההצטרפות למועדון,וכל עוד לא הודיע המבקש לוורקר, בכתב, אחרת.
    1. מסכים הלקוח להיכלל במאגר המידע של חברי המועדון, אשר הוקם ואשר מנוהל על ידי וורקר.
    2. מסכים המצטרף לקבל דיוור ישיר ודברי פרסומת [כהגדרת המונח "דבר פרסומת" בסעיף 30א לחוק התקשורת מחברת וורקר או מטעמה,בקשר לוורקר, לפעילויותיה, למוצריה ולמבצעי הטבות המיועדים לחברי המועדון,באמצעי המדיה השונים, לרבות באמצעות מסרונים והודעות דוא"ל.
    3. מאשר המצטרף כי וורקר תהיה רשאית לעשות שימוש בכל אחד מפרטי ההתקשרות שנמסרו על ידו, למשלוח הודעות שונות ביחס למועדון – אף אם אינן דברי פרסומת – ובכללן הודעות ועדכונים שוורקר נדרשת למסור לחברי מועדון על פי כל דין. אין באמור כדי לחייב את וורקר לשלוח הודעות ו/או עדכונים כאמור.
  2. חבר המועדון יהא רשאי לשלוח הודעת סירוב לקבלת דיוור ישיר ו/או דברי פרסומת כאמור, בכל עת, דרך כלל או מסוג מסוים, בהתאם להוראות חוק התקשורת בעניין משלוח הודעת סירוב. מובהר למען הזהירות, כי הודעת הסירוב לא תתייחס להודעות שאינן שיווקיות, לפי סעיף ‎15.3 לעיל, אותם תהיה וורקר רשאית לשלוח לחבר המועדון גם לאחר משלוח הודעת הסירוב.
  3. למען הסר ספק מובהר בזאת כי וורקר תהא רשאית להציע לחבר המועדון, מעת לעת, מוצרים או שירותים שונים וכן לעשות שימוש במידע לצורכי שיווק, דיוור ישיר, לרבות באמצעות הדואר ו/או הדואר האלקטרוני ו/או באמצעות הודעות SMS, בין על ידי החברה עצמה ובין על ידי מי מטעמה ולרבות לאחר פילוח, אפיון וניתוח של הנתונים, והכל בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981 ו/או כל דין.
  4. כמו כן וורקר תהא רשאית, ככל שתבחר לעשות כן ובהתאם להוראות כל דין, לטייב נתונים הקיימים לגבי חבר מועדון במועדוני לקוחות אחרים (כדוגמת, הוספה ותיקון של פרטי ההתקשרות עם חבר המועדון ומספר תעודת הזהות שלו), לבצע פילוחים, אפיונים, ניתוחים סטטיסטיים ודוחות מצרפיים המבוססים על המידע ועל מידע אחר המצוי לגבי חבר המועדון במועדוני לקוחות אחרים לצרכי וורקר.
  5. וורקר תהיה רשאית לחלק את חברי המועדון לסגמנטים ו/או לקבוצות בהתאם להרגלי הקנייה, על מנת להתאים דיוורים ו/או מבצעים על פי נתונים שיימצאו על ידי וורקר רלוונטיים.
  6. האמור לעיל מהווה הודעה בהתאם לסעיף 11 לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981.
  7. כל חבר מועדון יהא רשאי לבקש מוורקר, בכתב, כי המידע הקיים לגביו יימחק ממאגר המידע של וורקר ו/או לא יימסר לאדם, חברה, סוגי אנשים וכיו"ב. כמו כן, יהא חבר המועדון רשאי לבקש מוורקר להסיר את שמו מרשימת הדיוור הישיר של המועדון ו/או של וורקר. בקשות כאמור, ניתן לשלוח בדואר אלקטרוני לכתובת: Newsletters@worker.co.il; או לכתובת הרשומה של וורקר. וורקר תעשה כן לבקשת חבר המועדון, שתישלח לוורקר בכתב, בתוך 7 ימים לאחר קבלת הבקשה. אין באמור כדי לגרוע מהוראות כל דין בעניין משלוח הודעת סירוב לקבלת דברי פרסומת. חבר המועדון מאשר כי ידוע לו שמחיקת פרטי התקשרות ממאגר המידע של וורקר (להבדיל מהודעת סירוב לקבל דברי פרסומת) לא תאפשר לוורקר לשלוח אליו הודעות ועדכונים בקשר עם מועדון הלקוחות, לרבות הודעות על פי דין; וכי במקרה כזה לא תהיינה לו כל טענות ו/או תביעות נגד וורקר ו/או מי מטעמה.

צבירה ומימוש "נקודות" וורקר

  1. בפרק זה יהיו למונחים הבאים המשמעויות הרשומות לצידם:
    1. "רכישה מזכה", משמעה רכישה באחת מחנויות רשת וורקר ו/או באתר הסחר (בלבד), שבוצעה לאחר ה-1.9.2020, במזומן, בכרטיס אשראי, או בהמחאה בלבד (ככל שמדיניות החברה תאפשר רכישה באמצעים אלה), ובלבד שבטרם הרכישה, הזדהה חבר המועדון כחבר  מועדון בעל מספר תקף של חבר המועדון. למען הזהירות יובהר שרכישה באמצעות פרקסלים, תווים, תלושים, כרטיסי מתנה שאינם, כרטיסים נטענים (חד פעמיים או רב פעמיים), כרטיסי "גיפט קארד" למיניהם וכיו"ב, וכן רכישה באמצעות נקודות זכות, לא תיחשב כרכישה מזכה. כן מובהר שרכישה בחנות ב"ש (זכיין) לא תיחשב כרכישה מזכה ולא יצטברו נקודות זכות בגינה.

"נקודות זכות" משמען הנקודות שיעמדו לזכות חבר מועדון בגין רכישה מזכה, כמפורט בפרק זה להלן.

"מפתח מימוש" – במימוש ההטבות, כל נקודת זכות תהיה שווה שקל חדש אחד, בלבד.

"שנת צבירה" משמעה תקופה של 12 חודשים קלאנדריים רצופים, המתחילה במועד הקובע.

"המועד הקובע" – מועד הרכישה המזכה האחרונה של חבר המועדון ובלבד שהרכישה לא בוטלה/ הוחזרה/ זוכתה.

  1. חבר מועדון שביצע רכישה מזכה, יהיה זכאי לצבור נקודות זכות בסכום השווה לעשרה אחוזים (10%) מסכום הרכישה [דהיינו, רכישה בסך 90 ₪ תזכה ב-9 נקודות; רכישה ב-31 ₪ תזכה ב-3.1 נקודות].
  2. נקודות הזכות שתצטברנה במהלך שנת צבירה כלשהי, תהיינה בתוקף עד תום שנת הצבירה וכל עוד לא מומשו ע"י חבר המועדון. למען הסר ספק, כל רכישה מזכה של חבר המועדון, בתוך שנת הצבירה, תביא להארכתה, בשל עדכון המועד הקובע.
  3. ככל שלא נעשו ע"י חבר המועדון רכישות מזכות בתוך שנת הצבירה, תימחקנה נקודות הזכות של חבר המועדון בתום שנת הצבירה. למען הסר ספק, מובהר שסכום נקודות הזכות שתעמודנה לזכות חבר מועדון בכל תום שנת צבירה יהיה אפס (0) וכי צבירת הנקודות תחל מחדש בכל שנת צבירה.

לדוגמה, חבר מועדון, שרכישתו האחרונה הייתה ב 3.12.2020 נקודות הזכות שנצברו על ידו, תמחקנה ב 2.12.2021

  1. מימוש נקודות הזכות ע"י חבר המועדון ייעשה בהתאם למפתח המימוש, להוראות סעיף 28 להלן, לפרסומים ולהודעות שיתקבלו מהחברה מעת לעת ויתאפשר בחנויות הרשת בלבד, כהגדרתן בתקנון זה ובאתר הסחר של החברה.
  2. מימוש נקודות הזכות מותנה בהזדהות באתר הסחר של החברה ו/או בחנויות הרשת כחבר מועדון, קיומו של מספר חבר בתוקף וביתרה מינימאלית של 70 נקודות זכות בתוקף הצבורות בחשבונו של חבר המועדון במועד הרכישה הרלוונטית. אם לאחר מימוש נקודות הזכות, תפחת יתרת נקודות הזכות של חבר המועדון מ-70 נקודות, לא יהיה זכאי חבר המועדון לממש את שארית נקודות הזכות שנותרו לו, וזאת עד אשר יצטברו לזכותו שוב לפחות 70 נקודות זכות בתוקף.
  1. לא ניתן יהיה לקבל זיכוי כלשהו (לרבות כסף) בגין החזרת פריט שתמורתו שולמה בנקודות זכות וזאת מבלי לגרוע במדיניות החברה והוראות כל דין ביחס להחזרה/החלפה של מוצרים פגומים..
  2. במקרה שחבר מועדון יחזיר פריטים אשר בגין רכישתם נצברו נקודות זכות (מכל סיבה שהיא) – תופחת במועד החזרת פריטים כאמור כמות נקודות הזכות שנצברה בגין רכישת אותם הפריטים (כאילו לא נעשתה רכישה כלל); ואם יתרת נקודות הזכות העומדת לחבר המועדון באותה עת אינה שווה לכמות הנקודות שאמורה להיות מופחתת כאמור – יידרש חבר המועדון לשלם בגין ההפרש השלילי שנוצר בנקודות הזכות, לפי מפתח המימוש או לחלופין להחזיר גם את המוצר שנרכש על ידו תוך שימוש בנקודות הזכות, באריזתו המקורית, ככל שלא נעשה בו שימוש.

החזרת פריטים כאמור תהיה בהתאם ובכפוף למדיניות החזרת המוצרים, שתהיה נהוגה בוורקר בעת החזרת הפריטים.

  1. נקודות הזכות הן אישיות ואינן ניתנות להעברה או לאיחוד בין מספר חברי מועדון; הן ניתנות למימוש עד למועד שבו הן תימחקנה, בהתאם להוראות תקנון זה; והן אינן ניתנות להמרה (למעט מימוש כאמור בתקנון זה).
  2. וורקר תהא רשאית לשנות מעת לעת בהודעה מראש לחברי המועדון, את מספר נקודות הזכות שיינתנו לחבר מועדון בגין כל רכישה ואת מפתח המימוש (להגדיל או להקטין), לפי שיקול דעתה הבלעדי ,לרבות במסגרת מבצעים והטבות שונות. שינויים כאמור לא יחולו על נקודות הזכות שנצברו בטרם ההודעה על השינוי הצפוי.
  3. מובהר שחברי מועדון יזכו לנקודות זכות על בסיס מחיר הרכישה (התשלום) בפועל. וורקר שומרת לעצמה את הזכות לבטל כפל הנחות, צבירת נקודות זכות בגין רכישות במסגרת מבצעים ו/או בסוף עונה, לפי שיקול דעתה. כן תהיה וורקר רשאית לקבוע שלא ניתן יהיה לממש נקודות זכות במועדים מסוימים או ביחס למוצרים מסוימים או ביחס למבצעים מסוימים – והכול לפי שיקול דעתה הבלעדי.
  4. למרות כל האמור בתקנון זה, לא ניתן יהיה לממש נקודות זכות במכירות ו/או במבצעים המשקפים, במישרין או בעקיפין, הנחה כל שהיא על כל פריט שהוא, אלא אם תציין ע"י וורקר אחרת.
  5. עם פקיעת או ביטול חברותו של חבר מועדון במועדון הלקוחות, מכל סיבה שהיא, תפקענה נקודות הזכות שנצברו לטובתו, אם נצברו, מבלי שוורקר תידרש להודיע על כך, ולא ניתן יהיה לעשות בהן שימוש כלשהו. כמו כן, וורקר תהיה רשאית לבטל צבירה של נקודות, כולה או חלקה (לפי שיקול דעתה הבלעדי), בכל מקרה שבו וורקר תסבור כי צבירת הנקודות נעשתה בניגוד להוראות תקנון זה ו/או בניגוד להוראות כל דין ו/או באמצעות שימוש בלתי הוגן ו/או בלתי סביר בכרטיס המועדון.

הטבות נוספות; הוראות כלליות בעניין הטבות שתינתנה לחברי מועדון

  1. כל לקוח חדש שהצטרף למועדון הלקוחות, יהיה זכאי לקבל, במעמד הגשת הבקשה להצטרפות למועדון הלקוחות ובכפוף לאישורה של וורקר להצטרפותו למועדון, קופון הטבה בסך 50 ₪, למימוש במהלך החודש העוקב לחודש ההצטרפות בלבד ברכישה מעל 199 ₪ בחנויות הרשת ובאתר הסחר.
  2. חברי המועדון יהיו זכאים, בכפוף לתנאי תקנון זה, לממש את ההטבות המוענקות להם ב חנויות הרשת כהגדרתן בתקנון זה ו/או באתר הסחר של החברה אלא אם צוין אחרת על ידי וורקר במסגרת תקנון זה ו/או בכל פרסום אחר שתפרסם וורקר, בכל דרך שהיא, מעת לעת. למען הסר ספק מובהר בזאת כי וורקר תהא רשאית לקבוע, על פי שיקול דעתה הבלעדי, כי לא ניתן לממש את הטבות המועדון בחנויות מסוימות של הרשת ו/או כי ניתן לממש הטבות בחנויות מסוימות בלבד ו/או באתר הסחר בלבד – הכול, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
  3. מובהר כי חברי המועדון לא יהיו זכאים להנחה נוספת במקרה של מבצעים שאינם ייחודיים לחברי המועדון (אין כפל מבצעים) למעט במקרה בו ייקבע אחרת על ידי וורקר במפורש ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.
  4. למרות כל האמור בתקנון זה, מובהר כי ההטבות הנובעות מחברות במועדון תהיינה בתוקף בהתאם לפרסום שיתייחס לכל מבצע ו/או בכפוף לתקנון המבצע. כן מובהר כי וורקר תהיה רשאית, מעת לעת, לשנות את ההטבות לרבות ביטולן, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא כל הודעה מוקדמת, אלא אם מוטלת על החברה חובה למסור הודעה כאמור לפי דין.
  5. וורקר תהא רשאית לקבוע כי הטבות תיתנה לכל חברי המועדון ו/או לחברי מועדון מסוימים ו/או לסוג מסוים של חברי מועדון; וכן לקבוע שמבצעים מסוימים ו/או הנחות מסוימות יינתנו לכל חברי המועדון ו/או לחברי מועדון מסוימים ו/או לסוג של חברי מועדון – הכול, לפי שיקול דעתה הבלעדי של וורקר ו/או על פי כל פילוח שאותו תמצא החברה רלוונטי. מובהר כי לא יהיה למי מחברי המועדון טענה ו/או תביעה כנגד וורקר בשל כך.

שונות 

  1. למען הזהירות ולמרות כל הוראה אחרת בתקנון זה, מובהר שחברי מועדון לא יוכלו לשלם באמצעות,פרקסלים, מולטי פס, תווים, תלושים, כרטיסי מתנה, כרטיסים נטענים (לרבות, אך לא רק, כרטיסי תו הזהב, כרטיסי "גיפט קארד", כרטיסי חבר, כרטיסי קרנות השוטרים, כרטיסי ארגון המורים, כרטיסי הסתדרות המורים וכרטיסי חברת חשמל), בין אם רב פעמיים ובין אם חד פעמיים, וכל כרטיס או תו דומה אחר, עבור רכישת מוצרים במחירים המיועדים לחברי מועדון או במסגרת מבצעים המיועדים לחברי מועדון; וכי מחירי המכירה במקרה כזה יהיו המחירים הרגילים בוורקר (שמיועדים ללקוחות שאינם חברי מועדון). האמור לא יחול ביחס לכרטיסי מתנה שנרכשו בוורקר בכסף מלא (להבדיל מתווים או כרטיסים שנרכשים או נטענים במחיר הנמוך מהמחיר הנקוב בהם) באמצעותם ניתן לשלם גם על רכישת מוצרים במחירים המיועדים לחברי מועדון או במסגרת מבצעים המיועדים לחברי מועדון.
  2. החברה תהא רשאית למסור הודעות לחבר מועדון ו/או לחברי מועדון ו/או לכלל חברי המועדון, לרבות הודעות על הפסקת פעילות המועדון או חלקה ו/או שינוי תנאי המועדון, בכל דרך שאותה תמצא החברה מתאימה, לרבות באמצעות מודעה בחנויות הרשת, פרסום באתר הסחר של החברה ו/או באמצעות הודעות דיוור לחברי המועדון. אין באמור כדי לחייב את החברה לפרסם את הפסקת הפעילות או שינוי בתנאי המועדון, אם יהיו, או למסור כל הודעה אחרת, לרבות לא באחת מהדרכים המפורטות לעיל או בכלל. אין באמור כדי  לגרוע מהוראות כל דין ספציפי וקוגנטי שמתייחס ו/או שיתייחס לפרסום הודעות, בין מסוג מסוים ובין דרך כלל, לחברי מועדון, ככל שיש.
  3. כל פעולה של המועדון או של חברת וורקר לטובת הלקוח בניגוד לאמור בתקנון היא לפנים משורת הדין בלבד ולא תיחשב כויתור על האמור בתקנון זה.
  4. הטבות תינתנה בכפוף לפעילות תקינה של מערכות המחשוב והתפעול של וורקר. במידה ותהיינה תקלות, זמניות או מתמשכות, אשר תמנענה מתן הטבות לחברי המועדון, תפעל חברת וורקר לתיקון אותן תקלות בהקדם ולא תהיינה לחברי המועדון כל תביעות ו/או דרישות בקשר לכך, לרבות בקשר לאי מתן ההטבות בתקופת התקלות והטיפול בהן.
  5. תקנון זה נכתב, מטעמי נוחות בלבד, בלשון זכר. האמור בו בלשון זכר נכון גם בלשון נקבה.
  6. מקום השיפוט הייחודי והבלעדי בגין כל עניין הנובע ו/או הקשור למועדון הלקוחות ו/או לתקנון זה, הוא אך ורק בבתי המשפט המוסמכים בתל אביב.
  7. במידה ותחול תקלה ו/או בעיות תקשורת שונות, החברה תהיה רשאית לתקן ו/או למחוק נקודות שלא נצברו או מומשו כדין.

 

וורקר בע"מ

כל הזכויות שמורות לוורקר © 2024

לקבלת הצעת מחיר מהירה








    נגישות